joi, 6 mai 2010

Hände hoch! la Marşul Cânepei


(atenţie la minutul 2:50)

Încep să înţeleg expresia "a te da cu curu' la gard".

Aşa a făcut Alexandru Mureşan, "însărcinatul cu afaceri al României la Chişinău" la Marşul Cânepei.

Mult mai cu coaie a fost atunci când m-a chemat în batjocură la Ambasadă, ca să-l pună pe altul să mă "gruzească", transmiţându-mi "să mă prezint" a doua zi. Şi a doua zi, după ce a înţeles că nu mă sensibilizează cu discuţia despre Cluj. Şi chiar dacă mă "sensibilizează" oricum n-o să scriu autodenunţuri şi laude Consulatului pentru "mizeria de presă din România".

Deşi vorbea atunci româna, mie mi se părea că vorbeşte totuşi în germană:)

A confirmat asta şi la Marşul Cânepei.

O întrebare: oare ce "afacere" e cetăţenia mea? Doar domnul Mureşan e "însărcinatul cu afaceri al României"?!

E o enigmă! Câtă poezie la Ambasada României!

P.S.: Mersi Fix şi Oleg Brega pentru video.

Niciun comentariu: