sâmbătă, 15 mai 2010

Ciorbă evreiască şi Playlistul lui Mihnea Blidariu

Când am locuit la un moment dat în acelaşi apartament cu Mihnea Blidariu (Luna Amară) - l-am admirat şi m-a enervat în acelaşi timp pentru hobby-ul lui - gătitul.

Ziua începea prost pentru el dacă nu urma o mâncare bună. Pe care o făcea el, de obicei. Cu felul unu şi doi.

Când am stat la Tescani, acum aproape doi ani, şoferul muzeului ne tot ducea la o cantină evreiască din Bacău - oraşul lui Mihnea. Acolo am mancat o ciorba faină, din sfeclă şi cu aromă de usturoi. Pe care am încercat să o fac şi eu azi, adăugând însă şi morcov şi ceapă - lecţia de la Mihnea:)

Mihnea nu doar găteşte fain, ci şi scrie beton. Acum şi-a deschis un blog pe care bagă săptămânal câte-un capitol din romanul Playlist. Profitaţi de criză şi citiţi-l.

Eu în locul editorilor imediat i-aş cere lui Mihnea romanul.

Poftă bună!


(foto m.vklvsk)

Niciun comentariu: