duminică, 16 mai 2010

Dezinformare în Timpul: Zilele Literaturii Române la Chişinău

Mama citea Timpul şi-mi zice: nu participi şi tu la Zilele Literaturii Române la Chişinău?

I-am răspuns că da şi m-am uitat la ştirea din ziar. Din scriitorii care participă lipseam eu şi Doina Ruşti. Dacă ştiai deja participanţii, te gândeşti la două lucruri: eu şi Doina Ruşti ne-am răzgândit şi n-o să participăm sau cel sau cea care a dat ştirea are ceva cu noi şi de aia nu ne-a pus numele în lista completă.

Pentru că lista se vrea completă. E cu punct, nu cu etc.

Dar cred că nu e vorba nici de una, nici de alta. E vorba de neprofesionalismul celui sau celei care a băgat ştirea. Cred că pur şi simplu trebuia să scurteze textul şi caracterele numelor noastre au fost cel mai simplu de şters.

Frumos şi profesionist pentru un jurnalist, nu?

Totuşi pe site ştirea e cu numele tuturor participanţilor şi e şi cu programul şi e mai detaliată. Atunci apare întrebarea: eu de ce să-mi cumpăr ziarul când oricum îmi dă ştiri trunchiate, când mai bine intru pe situl lui? Asta în cel mai bun caz.

P.S.: E vorba de Timpul-la Chişinău, nu de cel de la Iaşi:) Şi nu am nimic împotriva ziarului, din contra, eu i-am recomandat mamei să se aboneze la el.

Un comentariu:

Anonim spunea...

nu tot la Timpul (Ch.) se spunea că Petiţia pentru cetăţenia ta a fost semnată de mai puţini oameni de 100 de ori?

Apropo de asta, într-o discuţie mai încordată - pe mess - cu organizatorul Zilelor, îi reproşam că pe listă nu se află scriitorul Pavel Păduraru, jurnalist la Timpul:)