luni, 17 mai 2010

Un nou Vakulovski: concurs de nume!

El e noul membru al familiei noastre. Încă nu ne-am hotărât cu numele. Îi zicem deocamdată Bubu, Bambulea şi Barmalei.

Dacă aveţi idei ce nume i s-ar potrivi mai bine - aştept sugestiile voastre! Am să anunţ ce nume mi s-a părut mai mişto.

Mersi!

21 de comentarii:

Antonescu spunea...

Daca l-ai creste in Manastur, i s-ar potrivi Coae. Cum nu e cazul, propun Mitru

vklvsk spunea...

La cât e de fioros, i se potriveşte Coae ca nume de scenă:))

Cât despre Mitru, mă gândesc, am deja o pisică pe care o cheamă Dudu, aşa că dacă Dumitru Crudu aude că am şi un căţel Mitru - ar crede că am ceva cu el:))

dgmtst spunea...

atunci sa fie pace pune-i volok =))

Unknown spunea...

Zi-i Ouguy :)

vklvsk spunea...

si cum se pronunta? :))

Anonim spunea...

Ce spui de Zar?

2 ochi + 1 nas + 2 urechi + 1 pata alba in forma de stea cu 1 colt de fapt o cometa = 6 --> cele 6 fetze vazute ale zarului, pe cele nevazute le vei descoperi tu in timp :)

Vad ca exista deja o preferinta pentru nume care incep cu litera B. BiZar? :P

C.

geo spunea...

Strop... sau scandal... desi parca e cam lung... bondoc mi se mai pare dragut, buflei...are fata de buflei. si de cedric are mutra :))... era ala din "aventurierii spatiului":))... sau dexter!!! sau mozart (desi cam bate la ochi :))).

geo spunea...

martzipan

Unknown spunea...

farmazon:D

moni spunea...

i-am propus lu' sandu: măceaşă... şi nu vrea :((
mi-ar plăcea şi:
- decebal
- porthos
- lucreţiu
- pegas
- ducipal (chiar daca nu e cal, tot al lui Alexandru e)
- bambi (dar aici sunt strict subiectiva)
Strop nu merge ca s-ar putea sa cresca si o sa se simta ca mine cand imi spune lumea monica - ce suna a diminutiv :D , iar, diana, farmazon ar fi si mai tare daca s-ar prescurta mason :D
Decat coae, mai bine manastur, iar prescurtat MĂCEAŞĂ! =))
deci (ca să-l citez pe Potcoavă) bădie, treaba stă cam aşa



dacă ar fi al meu l-aş numi MĂCEAŞĂ

Aura Maru spunea...

(unele) absurde, dar sonore :)

* terente
* rubik
sau...
* "blog" ? :))

m. vklvsk spunea...

sau Boc:D

Aura Maru spunea...

sau "tiuk" :D

Anonim spunea...

am avut deja un Tiuk!
dar ăsta pare mai degrabă Vatra
sau Noua Literatură.
Ce-ar fi să-i zicem Hai-ku?:D

Unknown spunea...

da, haiku, sună cel mai bine.:D

Aura Maru spunea...

tanka :))

ba nu, ca poetul: basho

haiku e fain

Ceapros spunea...

foarte dragut cutu

George Asztalos spunea...

Mie Ciuchi îmi place. Îmi evocă berea Ciuc pe care o adoră pitbullul meu...:)
Alex, în altă dezordine de idei te-aş ruga să schimbi linkul la phoemia întrucît am modificat numele blogului meu după cum urmează:

http://infrareal.blogspot.com/

mersi fain şi multă inspiraţie!

sergiu porime spunea...

Matic de la DogMatic :)

Razvan Tupa spunea...

si eu cred ca la cat de fioros e doar marcel poate sa il cheme

Anonim spunea...

numest-l pizdeti ca nu stii ce o sa creasca din biata jivina.