miercuri, 17 iunie 2009

Pizdetz si cu lampa lui Ilici

pe aici n-a mai plouat demult. si ieri, parca-parca a vrut. a plouat un pic si a tunat de mai multe ori. ca rezultat - s-a futut statia si am ramas fara curent. nici nu am sperat ca au s-o repare ieri.

dar azi dimineata au aparut niste fututi la statie, cica s-o repare, apoi au disparut. Apoi au aparut mai multi fututi, intr-o masina mai mare. Vreo 6-7 fututi. Cand i-am vazut, stateau in jurul masinii si fumau. M-am bucurat ca vor repara statia. Pula, au fumat si s-au carat. Acum vad la laptop ca e bateria e pizdetz.

blea, in tzara asta fututa totul e pizdetz. chiar si cu lampa lui ilici.

P.S.: asta scrisesem ieri, şi imediat mi s-a futut şi bateria de la laptop. de-abia acum, e ora 17.00, futuţii au reuşit să o repare. cică un futut a furat "masla" de la staţie. futui!

2 comentarii:

Antonescu spunea...

Bleah, ce fututzi!

Antonescu spunea...

vroiam sa scriu blea, nu bleah :D