duminică, 7 iunie 2009

Doho întreabă, io răspund:

adi dohotaru (07.06.2009 18:43:59): cum ai vrea sa mori sau cum ti-ai imagina ca mori?

Este o întrebare grea şi ciudată. Pentru că dacă aş vrea să mor – aş fi deja mort. Sau nu… depinde cât de priceput eşti, pentru că şi moartea poate fi ratată. Poţi fi atât de loser încât să ratezi şi moartea.

Dar hai să încerc să-mi imaginez. Cum sunt acum în Moldova, n-aş vrea să mă sinucid. Sau nu prin metodele clasice. De ce să-ţi tai venele când oricum comuniştii de la conducere ţi le-ar tăia cu plăcere? Prim-ministra noastră şi Voronin au ameninţat Moldova cu ploaie de gloanţe. Nu cred că s-a m-ai întâmplat aşa ceva în vreun stat civilizat. Deci o variantă a morţii ar fi pentru o cauză nobilă. După cum am spus – în Moldova asta e foarte simplu – dar nu exemplific ca să nu spui să instig la violenţă…

Cum aş mai vrea să mor… Ca tata, sec, în picioare, în 3 secunde… Încă nu-s foarte hotărât cum aş vrea să mor. Am avut momente când am vrut să mor foarte mult, în general prin tăierea venelor şi prin injectarea cu aer în venă. Am vrut să mor când am fost nefericit, dar şi când eram fericit. Moartea e o chestie alunecoasă. Dar acum nu mai vreau să mor.

Dar îţi promit că atunci când am să mă hotărăsc – o să fii printre primii care o să afle.

2 comentarii:

elena-elis spunea...

stii cum e....moartea e un lucru ciudat...de ex acum eu am scris pe google asa ,,io vreau sa mor'' si mi-a dat blog-ul tau...si citind ce ai scris tu imi dau seama ca oamenii vor sa de-a ortu' numa gand simt ca totul se prabusete in jurul lor dar cand sunt fericiti sau cu cineva care ii face fericiti uita ca moartea mai e si ea prezenta pe akolo...e bine ca poti sa alegi cand vrei sa simti ca vrei sa mori sau nu...pacat ca depinde de tine...

Anonim spunea...

chiar astazi am incercat sa-mi injectez aer in vena ...ori sunt prea lasa ori mi-e prea frica...insa cert e ca m-am chiunui putin sa introduc acul care nu a intrat decat putin dupa....sincer io chiar vreau sa mor...