sâmbătă, 13 iunie 2009

Jenci de la Guerrillas e bine


Sergo mi-a spus că operaţia lui Jenci la picior a fost reuşită! Multă sănătate, Jenci, şi să ştii multă lume te aşteaptă înapoi la tobe.

În altă ordine de idei, Sergo mi-a spus că Nenaviju tebia maia strana, piesa al cărei text l-am scris io, a avut succes mare în Macedonia şi Bulgaria. Ceea ce mă face să mă simt mândru. De mine şi de Guerrillas! Ar fi foarte-foarte fain dacă ar veni la Chişinău, dar acum graniţa dintre ro şi md e mai de netrecut decât zidul Berlinului... Futu-le...

Şi Guxxx a făcut un nou tricou cu Guerrillas, chiar cu Nenaviju, de-abia aştept să am şi io unul.

Puteţi asculta Guerrillas AICI, inclusiv Nenaviju tebia maia strana:)

2 comentarii:

cris spunea...

mesajul de pe tricou e conform starii de spirit a natsiunii..

Anonim spunea...

E - de departe - cea mai bună piesă Guerrillas, sper că măcar ţi-au dăruit un CD pt că le-ai scris textul acesta foarte tare

Andrei