luni, 20 decembrie 2010

Pauză de publicitate şi muie la 1422

Ieri dimineaţă am chemat un taxi de la 1422. Mi s-a răspuns în română că vor reveni cu un telefon. Au trecut 20 de minute şi mi-am dat seama că nu mai ajung la autobuzul cu care trebuia să plec din Chişinău. Ei bine, peste 20 m. sună telefonul. De la 1422. Sunt întrebat în rusă dacă am chemat un taxi. Răspund că da, dar nu mai e nevoie. Nu mai apuc să zic că am pierdut din cauza lor autobuzul, vocea isterică îmi chiţcăie că numărul meu de telefon va fi băgat în lista lor neagră.

Nu e prima oară când prima voce de la 1422 îmi răspunde în română şi a doua în rusă. Care-i faza? Timp de învăţat rusa? Cât despre lista neagră - 1422 e un nr la care nu voi mai suna.

Şi acum, publicitate!


Sanitec - Spot de imagine from Vitalie Perciun on Vimeo.

E ultimul spot la care am fost copywriter.

Un comentariu:

Anonim spunea...

curăţel spot