duminică, 21 noiembrie 2010

Lansare, happening, petiţie - La Plic!

Sâmbătă, la biblioteca B.P. Hasdeu, s-a lansat nr. 6 al Revistei La Plic. A ieşit un happening fain, pentru că nimeni nu a vorbit pompos, aşa cum se întâmplă la lansări obişnuite. Fiecare a citit câte-un fragment scurt, s-a râs - pentru că aveai impresia că se citeşte câte-un vers dintr-un poem bine închegat. După care ne-am uitat la nişte scurt-metraje ale unor regizori polonezi (prezenţi în bibliotecă).

În altă ordine - s-ar putea să fi lansat penultimul număr al revistei. Pentru că ICR nu mai vrea s-o finanţeze. Finanţează în schimb alte 7 reviste din Moldova - dintre care de jumătate n-a auzit nimeni. Plus că au câştigat la categorii la care nu aveau ce căuta. Am tot auzit zilele astea vorbindu-se de spălare de bani la ICR. Şi de cumătrism (un nou-vechi curent "cultural" românesc). Aşa să fie?

Mie o petiţie mi-a schimbat viaţa. Am devenit (şi pentru stat) cetăţean român. Puţini credeau că e posibil. Şi nu a fost uşor - dar până la urmă pot circula liber (chiar dacă am rămas în Chişinău).

Dacă simţiţi că e ceva putred la ICR, că Revista La Plic merită să existe - citiţi şi semnaţi PETIŢIA.

Niciun comentariu: