vineri, 11 iunie 2010

Prima dată în România după expulzare?

Un Cristian m-a invitat la Colocviul Tinerilor Scriitori de la Alba Iulia.

Chiar dacă am depus Jurământul de credinţă faţă de România, în afară de o hârtie galbenă - nu am nici un act românesc. Nu că acum nu m-ar interesa - doar că birocraţia românească nu se opreşte odată cu jurământul.

Acum aştept-aştept-aştept adeverinţa de naştere.

Ca cetăţean moldovean mai am interdicţie de-a intra pe teritoriul României. Fain, nu?

Normal ar trebui să pot intra cu titlu de călătorie şi cu dovada de cetăţenie. Dar e vorba de România şi de Moldova. Şi de fraţi. Aşa că nu se ştie.

Credeţi că o să intru în România? O să mă "lase"? :d

P.S.: Poza de pe pagina Colocviului e de Dogmatistă

2 comentarii:

Marius Delaepicentru spunea...

Welcome to the machine!

Oho! Am un blog întreg dedicat absurdităţilor procedurale ale statului român.
Deocamdată încearcă la consulat eliberarea unui titlu de călătorie. Însă va fi o problemă, pentru că nu cred că figurezi în baza de date a MAI, deşi identificarea în ţară via consulat-internet nu te costă bani. Le spui celor de la consulat să ceară confirmarea identităţii tale de la recent înfiinţata autoritate pentru cetăţenie, care deocamdată cred că abia îşi alege antetul. Însă, presupunînd că reuşeşti, odată ajuns în România, va trebui să obţii un paşaport românesc, ceea ce nu e aşa uşor, ţinînd seama că nu ai buletin, pentru că nu ai certificat de naştere, pentru că autoritatea pentru cetăţenie doarme pe antet şamd. Doar cu titlul de călătorie nu te vei putea întoarce în Basarabia, în cazul în care vrei să-ţi achiţi lumina şi telefonul.

Eşti gata să-i înfrunţi pe conţopişti? Dacă da, poate n-ar strica să dai o raită pe blogul meu. Găseşti acolo cîteva tehnici de victimizare prin care îi poţi băga pe granguri în nişte chestii maro din care nu vor putea ieşi scrobiţi.

fanu spunea...

http://fanu.wordpress.com/2010/06/15/sobolanii-rosii-subjuga-romania/