sâmbătă, 5 mai 2012

În pat cu Filat


am visat că trebuia să iau cu mâna o broască imensă și urâtă. scuze, mie mi-e frică de broaște. după ce am reușit performanța - broasca s-a prins de un crac al pantalonilor. am scuturat din el până am picat în alt vis

față-n față cu filat. la discuții. dar: el îmi punea întrebări, eu răspundeam. se uita peste articolele mele din timpul. mi-a zis că-s ok și nu mi-a reproșat nimic. eu am fost emoționat.

a doua zi am fost mahmur.

și a treia.

Foto de pe cotidianul.ro

5 comentarii:

Scorchfield spunea...

broaca era țestoasă?

P.S.
scuze, am greșit; am vrut să scriu broașca.

vklvsk spunea...

broasca țestoasă e un animal minunat:)

Shoes spunea...

Broasca era rîioasa?

vklvsk spunea...

nu, era doar mare:)

Shoes spunea...

Nu tot ce-i verde e patentat. Sper. :))