vineri, 11 noiembrie 2011

Cristi Puiu la Chişinău. Kafka instant. Georghe Erizanu: Marfa şi banii


La conferinţa organizată de Arena FM, Cristi Puiu mi s-a părut un povestaş. A povestit mult şi foarte fain. Pe undeva am simţit că nu tot timpul povesteşte aşa de mult şi m-am bucurat că asta se întâmplă la Chişinău.

La conferinţă, 1/3 din public îmi erau prieteni. Aşa ceva am păţit doar la 7 aprilie.

Dar m-am şi ofticat destul de tare. Când a apărut Gheorghe Erizanu şi a scos din geantă nişte cărţi care mi-au acaparat imediat ochiul meu chior. Văzându-l pe Dumitru Crudu, i le-a întins imediat în faţă. Dudu a cerut confirmarea. Erizanu m-a văzut şi mi-a întins Kafka instant de Zaza Burciuladze.
(urechea lui Gheorghe la Puiu)

Când mi-am dat seama că volumul lui Zaza e al meu am fost fericit. Invidia m-a apucat când mi-am dat seama că Dudu are vreo 4 volume de la Cartier!

Singura alinare a fost că poate peste vreo 10 ani eu voi fi în postura lui Dudu, şi că atunci Erizanu îmi va da mie patru cărţi, iar unui tilicar de lângă mine - una.

Mersi mult, Gheorghe, pentru carte, chiar vroiam s-o citesc.

Dup-aia a urmat Marfa şi banii, la Gaudeamus. Mâine îl îngropăm pe Lăzărescu:) La aceeaşi oră, 18. 00, tot în prezenţa domnului Cristi Puiu.

Niciun comentariu: