sâmbătă, 2 iulie 2011

E Timpul pentru Mai am un singur doors


Ironia sorţii - deşi mă "distrez" de o săptămână la dentist, azi am simţit că înnebunesc de durere. Curentul nu iartă şi nu ţine cont de nimic. Şi când mă gândesc că suedezii habar n-au ce-i aia curent... Frate-meu avea o vorbă destul de cinică: durerea sufletească e nimic faţă de durerea de dinţi. În fine, organismul nu mai reacţionează la pastile. Mai am un leac, de la mama.

***
Florin Hălălău a scris foarte mişto pe blogul său despre antologia lui Daniel-Silvian Petre: Mai am un singur doors. De-abia aştept s-o văd, între timp m-am bucurat de cronică.
Florin Hălălău împreună cu Diana Iepure vor veni în Chişinău pe 8 iulie, unde la cenaclul Republica vor lansa cărţile lor proaspete.

***
Şi textele noastre de azi din Timpul:
Vrem alegeri!
Pentru un Chişinău curat
Dialogul omului cu Dumnezeu

***
«У меня нет совести. У меня есть только нервы» - scria înainte de sinucidere Akutagawa. În română, tradus din rusă, tradus din japoneză, ar fi: Nu am obraz. Am doar nervi.
Eu vreau să-mi scot nervii.

***
Şi uite-aşa am uitat de dureri de dinţi scriind un pic: leacul de la tata.

Niciun comentariu: