marți, 23 februarie 2010

Interviu live

Mâine (24 feb.), de la 12.30 interviu live cu mine pe blogul lui Istodor.

Puteţi întreba. Orice. Eu am să răspund.

aici



Mulţumesc mult şi lui Eugen Istodor şi celor care au participat. Chiar în timpul interviului am fost sunat de la ambasadă că lor le-a venit faxul trimis de alaltăieri de la Bucureşti, Direcţia Cetăţenie. Că pot să-mi depun jurământul şi la Chişinău. Mâine merg să mă pun în rând. Să se termine oare povestea? M-am dezobişnuit să cred.

3 comentarii:

vitalie spunea...

povestea Lui Alexandru Vakulovski poate fi citita si altfel decat din perspectiva unui viitor laureat al Premiului Nobel - este cazul unui cetatean moldovean obisnuit, fata de care birocratul "imperial" nu manifesta decat dispret...pe de alta parte, mediatizarea cazului lui Alexandru ar putea aduce ceva atentie a publicului romanesc la abuzurile si debandada ce domnesc la reprezentantele diplomatice ale Romaniei la Chisinau, despre care presa moldoveneasca, de drepata si de stanga, de la putere si din opozitie a scris de atatea ori, dar nu era cine sa asculte...

Anonim spunea...

aia de la consulat sufera de sindromul "fratelui mai mare" care simte necesitatea patronarii, iar fonctionarii in cauza cred ca sunt intr-o tara bananiera si se poarta ca pe plantatie.

Anonim spunea...

http://vandinspiratie.blogspot.com/