vineri, 25 decembrie 2009

Tequillajazzz - La fel ca şi mine

La fel ca şi mine

E la fel, ca şi mine,
Merge fără să se uite la trotuar,
În loc de soare sunt mii de faruri
Şi asta-i wild, wild side
Încet după vânt şi zăpadă
Picând ca scrumul pe masa plină de sticlă

La fel ca şi mine,
E mulţumită de cerul de toamnă,
Toţi sunt miraţi, numai nu eu
Doar asta-i wild, wild side

„Ploi în Leningrad” – ne-au spus la radio
Trebuie să ne relaxăm în căderea înceată
De catifea pe masa plină de sticlă

Căzând pe lângă scrumiere
Am trecut şi ne-am ascuns între filele
Cărţilor de telefoane, unde-s sute de nume ca al meu
Dar doar tu ai putut aşa
Să pici arzând până la capăt
Cu scrum de catifea pe masa plină de sticlă

Wild, wild side...


(e o piesă f faină de Tequilajazzz pe care am tradus-o. Crăciun fericit!)

Niciun comentariu: