miercuri, 12 septembrie 2012

Cum m-am rupt seara trecută


Ieri, după lectura piesei Siamezii de bălțenii Anatol Moraru și Adrian Ciubotaru, a avut loc și spectacolul lectură după Ruperea. Așa a început ruperea.

M-am amuzat cum la început s-au rupt din sală câțiva tătici cu copii, apoi cum un profesor și-a scos toți studenții. Cred că totuși trebuia de anunțat că piesa e 18+, deși în ea nu-s lucruri mai grave decât la știri, și vorba doamnei Șleahtițchi despre limbaj: cuvintele folosite au fost din limba română. Și nu le-am inventat eu.

Mulțumesc actorilor pentru efort. Mie mi-a plăcut. Iar actrița care a jucat-o pe Andreea Esca a fost perfectă. Ar putea juca direct în spectacol fără nici o repetiție suplimentară. Mulțumesc și lui Constantin Cheianu pentru cuvintele frumoase. Chiar m-am bucurat, nu pentru "laudă", ci pentru că veneau de la un dramaturg consacrat.

Din păcate n-am putut sta până la sfârșitul discuției, pentru că aveam o întâlnire cu prietenii rugby-ști pentru documentarea unui material la Punkt.

Din povestite am aflat că lui Dumitru Crudu nu i-a plăcut Ruperea. Mi-aș dori să-mi spună și mie de ce.

Ei, și după m-am rupt cu rugby-știi, dar asta e altă poveste :)

Foto Gold Team.

Niciun comentariu: