joi, 19 iulie 2012

Pendulul lui Voloc

Punkt-ul de colecție se rotunjește. Mi-am lăsat la sfârșit transcrierea interviului cu Voloc. De mult n-am râs atâta! Bine, hai să nu fiu egoist, un fragment:

"- De la căzătura în cap la trei ani ți se trage talentul?

- Să zicem că expresivitatea – da. Când fac ceva ce n-a făcut nimeni, atunci – da, de la căzătura aia mi se trage. Dar am avut și altfel de căzături. De exemplu, era un stâlp de care atârna o funie, lângă școală. Lângă stâlp era un mal. Trebuia să urci pe mal cu firul, să treci pe sub stâlp și să te arunci, ca să nu revii și să te lovești de stâlp. Era un fel de pendul. Ei, eu am trecut de stâlp și când să revin am făcut o piruetă în aer și n-am apucat să dau drumul firului. Așa că am nimerit înapoi în stâlp."

Un comentariu:

Unknown spunea...

de când n+am mai râs singură!:))