duminică, 29 mai 2011

Prima şedinţă a Republicii

... a fost vineri în spatele Bibliotecii Naţionale. Şi a fost foarte fain. După vreo jumate de oră de open mic, a citit Mugur Grosu, din primul lui volum de poezie.

Eu m-am simţit puţin ruşinat, că s-a vorbit şi despre expulzarea mea:) şi despre petiţia lui Mugur pentru (-mi) acordarea cetăţeniei române.

A fost şi multă lume (bună). Şi sper ca lucrurile faine să se repete de la o şedinţă la alta. Peste 2 săptămâni cu siguranţă va fi fain, când Iulian Ciocan îşi va lansa ultimul roman. La mulţi ani, Republica!

(şi uite-aşa am uitat de alegeri:)) )

Doamna Raisa ne-a servit şi cu şampanie, deci poetul e primit în cetate:)
Au fost şi câţiva care au chiulit, dar ne-au căutat la after-party:) Şi din nou s-a lăsat cu poezie:)

2 comentarii:

Scorchfield spunea...

Cetate.
:
Cel mai frumos cuvânt!

vklvsk spunea...

unul dintre cele mai:)